torsdag 3 juli 2014

DIY: Biltavlor

Precis som jag tänkt mig!



För en gångs skull är jag helt otroligt nöjd med ett projekt. Oftast ser jag ju felen eller det som inte lyckats. Nu blev allt som jag tänkt mig, om inte ännu bättre.

Min pojke är biltokig, så därav blir hans rum med biltema. Då jag var ute på ärende, fick jag plötsligt idén att hänga upp foton på bilar som funnits i släkten, eller åtminstone i närkretsen, i hans rum. Då jag kom ihåg att min moster D, höll på skanna in gamla diabilder min morfar tagit, passade jag på att kontakta henne. Nu har jag äntligen valt ut ett set bilder och min man har printat ut några åt mig. Färgerna är perfekta mot den gorgonzola-gröna väggen. Köpte svarta ramar från Ikea, som passar bra i gossens annars svart-vita rum. Tyvärr kan jag inte mera fråga lov av min morfar, men tror nog han skulle ha varit nöjd med ett litet eget fotogalleri. Tack moster D för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...