onsdag 16 februari 2011

Rostfritt stål

Jag tycker så om rostfritt stål. Det passar bra ihop med grått och vitt, men jag har hittills inte haft så många pynt i det materialet, då jag tycker det ser finare ut om man har många eller ingen alls. Nu har arbetsrummet blivit en samling för rostfritt stål. Det passar fint ihop med hyllorna färg (som förresten inte ännu heller är färdigt oljade). Nu har det även spridit sig lite till köket.

Jag hittade fina rostfria lådor i Ikea som passar in i vår hylla. Ett sett innehöll en stor och en liten låda, så jag köpte två. Dessutom köpte vi en lampa till samma rum.





Jag planterade in lite örter i mina gamla krukor. Får se om de överlever. Har alltså köpt örter från matbutiken för olika maträtter jag lagat och stuckit in resterna i myllan. De brukar ju vara i ganska dåligt skick redan i butiken, så väntar med spänning på hur de klarar sig. Gräslöken verkar i alla fall ta sig, men rosmarinen är redan ganska torr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...