onsdag 14 mars 2012

Vårväder

I går fick vi vara med om lite alla väder samma dag. Det kom både hagel och regn, det blåste hårt och solen sken. En bra dag att hålla sig inne och mysa. Måst var möjligast mycke inne med lillpojken, då han skall sövas ner imorgon. Inget allt för allvarligt som tur, men han borde slippa å sin hosta och snuva, annars blir det uppskjutet.




Har hunnit sticka en hel del på min klänning och igår var allt utom kragen och ärmarna färdigt, tills jag drog på den och sprättade 20 cm på framsidan. Murr... Men, ifall jag hade låtit det vara för spänt över bysten hade jag inte användt den.




Har haft en liten medhjälpare som trasslat till mina garn riktigt ordentligt. Han har nu lärt sig åla, så får vara försiktig var jag lämnar mina stickor och andra projekt.



Relaterade länkar:


"Stickförening" (16.02.2012)
Har knappt hunnit göra något hemma, då jag rusat runt alla dagarna på olika program. Brukar oftast ha en dag hemma för att städa och fixa eventuella projekt, men den här veckan blev det inte bara så....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...