måndag 29 mars 2010

Sommartid

Varje år känner jag mig råddig då tiden flyttas en timme mot sommaren. I år kanske lite mer än tidigare då nätterna är vad de är. Skönt skall det bli med sommar och sol. Ser fram emot stunderna på gården vår, då den vätter mot väst.

På tal om tid skall jag passa på att visa min plan på en klocka jag tänkt laga till köket. Mittendelen tänkte jag gjuta i betong och figuren skära ut i en tarra. Får jag inte tag på turkos tarra, blir det ljugrått. Bilden för tarran har jag hittat på nätet, men kommer tyvärr inte ihåg varifrån. Får visst rita om den med något passligt vektor program.


Relaterade länkar:


Tarraveckoslut (15.02.2010)
Vi hade ett tarraveckoslut med gubben då vi lagade några tarror (klistermärken) med plottern till bostaden. Bland annat skoskåpet fick en...


En schablonälskares dröm (11.01.2009)
Min man har fixat ihop en plotter. Den är helt perfekt för mina projekt. Jag tror inte han insåg vad han gjorde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...