tisdag 6 april 2010

Alko flaskor

Min kompis jobbar på Alko, så beställde speciella flaskor av henne. Hon hämtade en liten samling perfekta flaskor, varav en del sällsynta, då de inte funnits till salu. Nu blir det många lampprojekt!

De beige blir perfekta i sovrummet. De är av tjock keramik och inte glas. Skärmens färg beror på ifall vi målar en eller två väggar i brunt. Både vit och brun skärm går, eller t.ex. nån från Ikea med lite figurer på. Den röda blir perfekt i tamburen och bestämmer samtidigt tamburens färg. Väggen bakom kunde bli mörkgrå. Får se vad min man tycker om den idén. Han har ännu inte sett flaskorna. Den bruna, som ursprungligen skulle bli en sovrumslampa är jag ännu lite osäker vart jag placerar. Tror jag skall beställa en vit flaska ännu. Sku passa bra in i vardagsrummet med grå skärm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...