söndag 4 maj 2014

Kakbuffé

Det finns en massa härliga små trähus längs med stranden som har öppet hus då och då. Vi firade min svärfar idag med att gå på kakbuffé. Så gott och så fint ställe! Vi smakade på tre olika kakor vilket räckte för att hålla mig mätt resten av dagen. Ifall ni besöker caféet, missa inte kvinnornas toalett ;) Handarbetet på väggen i hallen är liknande jag drömt om att laga. Kanske jag ännu får hitta tid för det.

Tösen var uppklädd i sin nya rock och sin pälskrage. Hittade dem på rea på vintern. En liten upplagad prinsessa, som slår mamma klädväg varje dag. Fick en massa fina bilder på henne som lär hamna i någon ram. Lillgossen var lite trött så han låg i min famn och vilade och smakade inte på kakan.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...