lördag 4 juni 2016

Sommar och rock

Tiden har gått så otroligt snabbt den här veckan. En månad kvar till semestern och det börjar märkas. Efter Nizza var det genast bändövningar som gällde och därefter två uppträdanden. Riktigt roligt, även om det blev ganska intensivt.

Foto: Vesa Nopanen

Älskar att sjunga och dansa och har vant mig att stå framför publik via mitt jobb. Kanske därför känns det rätt naturligt att stå på scen. Musiken för med som den alltid gjort. Sedan jag varit liten har jag lyssnat på musik och sjungit med.

Foto: Vesa Nopanen

En kollega som tycker om att vara bakom kameran, brukar fota då vi har olika evenemang. Har väldigt lite bilder på mig själv, då jag även trivs bakom kameran. Nu har jag en massa fina bilder :)

Foto: Vesa Nopanen

Den här gången uppträdde vi med musik av bl.a. Paramore, Guns n' Roses, Ozzy Osbourne, Lambretta och Anouk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...