måndag 3 augusti 2009

Badrumssett

Hittade ett härligt badrumsset på Stockmann. Det var på kunderbjudande, så passade på att köpa flere delar. Köpte två muggar, en skål för t.ex. vadd och en tvålpump. Funderar ännu på att köpa en wc-borste och måst bestämma mig innan erbjudandet tar slut.

Annat nytt i badrummet är skötesbordet över tvättmaskinen, som visat sig vara helt perfekt för babybruk. Min man byggde det av en enkel skiva och två ben han sågade till passande längd.

Ovanför skötesbordet hänger en liten mobile som vi köpte från Ikea. Billig och perfekt för lillen.


Minibyrån jag pysslat hittade även en perfekt plats och fungerar nu som förvar för hårband och smink. Den har jag gjort med att printa på färgpapper en bild och flyttat över med Photocopy-medel. Sedan har jag målat den brun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...