fredag 28 augusti 2009

Nytt liv i krukorna

Jag har lyckats ta livet av mina grönväxter, då lillen var som skrikigast. Hade absolut ingen extra energi att ta hand om det som inte klagade :) Nu fick jag äntligen nya gröväxter i krukorna. Det ser genast lite hemtrevligare ut. I samma väva bytte jag ut bilderna i de flesta av våra fotoramar. Köpte även några nya, men de tänker jag returnera för de står för snett och syns ingenstans.




Fick även de nya beslagen köpta från Ikea. Genast mycket bättre.

Planschen ovanför passar bra in i färgerna. Den är min mans första och enda tavla. han någonsin köpt. Tyvärr är den inte rakt ovanför skoskåpet, då den placerades före. Lite skruttig har den också blivit, men det syns endast på bilder tagna med blixt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...