onsdag 5 januari 2011

Lakan till docksängen

Inte tog det länge så stod jag redan i tygbutiken och valde tyg till docksängen. Dockan är ju en pojke, så funderade först på något lite mera könsneutralt. Det blev ändå något mycket flickaktigt. Vill framtida småbröder leka med dockorna, kan jag sy något i annan färg om det inte duger. Dockan klagar knappast.






Min dotter har lekt väldigt nöjt med de nya lakanen och bäddat in sig själv, mamma och hunden. Då vi är på visit leker hon gärna samma lek med allt hon kan hitta. Här är hunden inbäddad i hennes nya badrock.



Relaterade länkar:


Mjukt åt dockorna (26.12.2010)
Min dotter fick en docksäng till julklapp, så jag passade på att sy en madrass, en dyna och ett täcke av madrassrester och de sista bitarna av bröllopsbordukarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...