onsdag 28 september 2011

Alltid lyckas det inte...

På sista tiden har mina projekt inte riktigt lyckats. Kan ha något att göra med att tiden jag har att göra dem är lite knapp och ofta springer jag av och an mellan projektet och terrassen för att sätta in nappen i munnen på lillpojken.

Ett av mina senaste försök var lampskärmarna jag beställde material för från Servettipuoti. Själva skärmen blev jämn och fin och ser fina ut ifall man inte lyser upp dem. Men så snabbt solen träffar syns fastsättningen som är ful och ojämn. En lamp som inte går att lysa upp ät inget att ha. Använde limpistol, helt klart inte rätt verktyg. Kan kanske rädda dem med ett kantband. Det kunde gå att limma eller sy. Måst lite experimentera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...