fredag 30 september 2011

Stämpelverkstad

Jee, är supernöjd med min stämpelkit. Måst skaffa en massa nya dynor, för har användt alla utom en. Mitt "motto" är att pröva alla pysselgrejer åtminstone en gång, men det här kommer jag nog att göra om och om tills jag tröttnar. Gjorde två lyckade stämpel (eller egentligen tre, men två är identiska). De är gjorda av bilder på min son och kommer i bruk till dopet.




Första fösöket blev det inget av. Belysningstiden var helt för kort, så fördubblade den och resultatet blev bra. Skötesbordet blev ett perfekt litet labb. Man behöver en lampa, en papperskniv och underlag, en burk för vatten, rinnande vatten och diskmedel att tvätta stämplen med och ett mörkt rum med en svag belysning. Resten kommer med kitten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...