onsdag 22 december 2010

Årligt julpyssel

I år blev mitt pysseldeltagande lite kort, men jag hann ändå göra en del. Nytt för i år var smyckeslagning. Tog med min låda med pärlor som jag inte rör sen förra inspirationsvågen före bröllopet. Använde dem dock inte utan lagade istället ett smycke i färggranna träpärlor med min dotter. De andra tonade gamla smycken och lagade även de färgranna träsmycken.




Bakade även pepparkakor med tösen och åt en hel del gott medan andra flitigt pysslade. Som tidigare år fanns det även halm för halmarbete och möjlighet att göra ljus, men jag hann tyvärr inte med det.




Relaterade länkar:


Julpyssel med flickorna (20.12.2009)
Vi började en pysseltradition för ett år sedan med mina gamla skolkompisar. Före vi träffas bestämmer vi vilka pysselprojekt vi vill pröva på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...