måndag 18 april 2011

Puppeöron för påskmaskerad

Min tös har påskmaskerad på dagis på onsdagen, så kände mig "tvungen" att göra något åt henne att klä sig i. Det blev ett par puppeöron, då hon är helt tokig i allt som liknar kaniner. Hittade enkla instruktioner av Martha Stewart, så passade på att pröva dem. Jag tror inte hon skulle vara stolt över mig om hon såg slutresultatet, men jag tror hennes hjälpare hade lite mera tid på sig. Det är ett tag sedan jag användt limpistolen och det märktes. Hoppas resultatet håller lek. Kunde gärna göra olika djur nu när jag vet hur lätt det är. Stackars hund fick fungera som modell, då tösen sov.


2 kommentarer:

  1. Dom e ju superfina, dom e ju finare än dom som jag har köpt åt mina töser, dom ska ha maskerad på torsdag! :)

    SvaraRadera
  2. Tack :) De var passligt enkla att göra. Tösen skall ha maskerad igen i slutet av månaden, så tänkte göra antigen katt- eller musöron och en svans till. Snart har vi en hel massa av dem...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...