tisdag 15 april 2014

Vit eller svart?

Har länge varit förtjust i olika lampor gjorda av metalltråd. I något skede övervägde jag att göra en själv. Stötte på ett något förmånligare alternativ, nämligen Clas Ohlsons version av motsvarande lampa. Den finns tyvärr inte i metallfärg, utan endast i svart och vitt. Så mina alternativ är följande: köpa en vit, köpa en svart, köpa någondera och ta bort färgen från den för att få fram metallen, köpa en och måla den önskad färg... Har ännu inte bestämt mig, men gör det säkert bara jag hunnit pröva hur lampan ser ut i köket. Lampan kostar inte mycket, så kanske jag prövar lite olika alternativ...



Lampan tänkte jag placera i köket ovanför köksbänken. Misstänker att den som sådan är för modern för vårt kök och skulle behöva tonas till mera lämplig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...