onsdag 4 november 2015

Postlådan full

Så glad man blir då postlådan är full med en massa härligt att bläddra i. Tidningar är något jag älskar att bläddra i och samtidigt drömma om en massa projekt.



Beställer endast på en tidning, Deko. Stilen i den har hittills passat bäst och varit konstant. För övrigt köper jag mest enstaka tidningar. Tyvärr har de mesta andra inredningstidningarna varierat i stil. Tråkigt att få hem en tidning man inte är nöjd med. Därav känns det bättre att välja enstaka tidningar även om slutsumman skulle bli samma. Lite som att stå vid en godishylla och få välja fritt.

Synd nog har många tidningar så som Burda Style börjat sätta plast runt tidningar. Tanken är väl att skydda produkten eller att hindra att folk bläddrar i den. Men, tyvärr är det just det jag vill göra före köpesbeslutet. Att köpa en tidning, utan att se innehållet är som att köpa "sikaa säkissä" (en gris i en säck) som det sägs på finska. Att inte veta vad man får före man redan betalat för innehållet.

Ottobre sköter här helheten på bästa sättet och har en väl uttänkt service. De har en nättjänst där man kan se vad alla tidningar innehåller och beställa enstaka exemplar. Beställde själv tre gamla tidningar från åren 2011 och 2012. Dessutom har jag köpte det sista exemplaret. Servicen fungerade perfekt. Betalade via nätbanken och nu sitter jag med en hög tidningar framför mig. Nöjd kund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...