söndag 20 december 2009

Julkort i granen

Hittade ett tips i pysseltidningen Ihana om hur man kan uttnyttja julkort man får till att pynta granen. Har länge tyckt att det är synd att jag inte haft något fiffigt ställe att hänga upp korten. Investerade i en Fiskars hålstans, en 3ans virknål och lite garn.

För övrigt gillade jag tidningen. Först blev jag lite besviken, då jag tyckte att många pysselgrejer var för lätta. Sedan insåg jag att tidningen var tudelad. Ena delen var för familjens yngre meddlemmar och resten perfekt för mig. Hade gärna skippat halva tidningen och därmed halva priset, men sist och slutligen innehöll tidningen mera pysselidéer jag gillade än mången annan jag bläddrat i. Här en bild på tidningen (bilden tagen från tidningen egna sida: www.ihanalehti.fi/).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...