onsdag 20 juli 2011

Fjärde paret

Det är inte länge sedan jag skrev att jag köpt nya glasögon. Då skämdes jag över att ha skaffat mig ett tredje par utan att egentligen behöva dem alls. Den här gången skäms jag inte alls. Konstigt. Har jag vant mig vid att shoppa sådant. Kanske det bara var det fina erbjudandet som fixade samvetet. Sökte egentligen solglasögon, men då man "nästan" fick glasögonen på köpet, kunde jag inte låta bli. Så hittade jag ett par som jag tyckte väldigt bra om. De är mörk-mörkbruna, så de passar bra ihop med svarta kläder. Solglasögonen är röda och verkar än så länge bra. Kan dock hända att de lite måst fixas på så att de inte spänner.




Relaterade länkar:


Nya glasögon (22.02.2011)
Bör man känna sig skyldig om man köper ett par glasögon, även om man inte egentligen behöver dem. Nu har jag tre helt olika par att byta mellan...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...