måndag 21 maj 2012

Krävande kund

Visst är det roligt att tösen har en egen åsikt, men hade trott att jag skule få klä henne en tid ännu enligt min smak. Ånrgar mig alla könsneutrala kläder under bebitiden. Tur nog har hon ganska samma smak i många saker. För en tid sedan beställde hon av mig en prickig kjol. Hade lite brunt tyg hemma, som blivit över av en jacka jag sytt. Det dög även om det inte var "flickfärg". Då kjolen var nästan färdig kom det tilläggs krav, det skulle vara spets. Hade några olika alternativ och tur nog dög ett av dem. Då kjolen vat färdig var tösen nöjd och bar den glatt på sin kompis kalas. Tur nog har alla kläder jag lagat åt henne varit hennes favoriter, då mamma har gjort dem speciellt åt henne :) Får dock inte laga något åt någon annan.



Nästa projekt jag har plockat fram är tyglappar klippta för en pink pyjamas. Kunden min krävde dock en klänning med rosett och blommor, så planen har lite ändrats. Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...