lördag 12 december 2015

DIY: Smyckesexperiment

Idag har jag rusat runt som en tok och städat hela huset. Tyvärr syns det inte någonstans. Med två barn, hund och husprojekt känns det som ett evighetsprojekt att städa. Ett som aldrig leder till känslan av ett snyggt hem. Speciellt som jag idag vaknade till att min 15 år gamla hund gjorde ett misstag i soffan. Har alltså tvättat soffa, bykat alla lakan, packat undan sommarkläder från skåpen och samlat en hög med saker som skall föras bort.



Har pysslat på ett juldekorationsprojekt. Det behöver torka tils imorgon. Istället visar jag ett litet snabbexperiment jag gjort. Köpte två halva glaskulor med bilder på. Klistrade ihop dem till en boll och virade runt lite silvertråd. Köpte även kulor utan färdig bild. Smycket är inte allt för speciellt såhär, men om man skulle lägga någon egen bild skulle det ändra på helheten. Fast undrar om det ser ut som om jag satt det i en bur :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...