söndag 11 januari 2009

Fotoserie på kylen

Min sy maskin och mina nerver sa upp kontraktet idag. Gravida kvinnor skall inte sy med ofungerande maskiner. Det slutar bara illa. Skall nästa vecka kolla in vad en ny kostar, men får låna en annan imorgon för en tid framåt.

Fick hitta på lite nytt pyssel istället, så lekte med Photoskop. Tycker om att fylla kylen med bilder. Har hittills haft mini-bilder i små magnet-ramar, men börjar bli utle på dem. Så nu blev det fotoserier istället. Här är en av dem jag gjort. Vovve får återigen var fotomodell.



Har gjort en av mig och min man, tagna en sommardag framför solrosor, en från vår bröllopsresa då vi paddlar och en då vi med kompisarna skjuter Ny Års raketer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...