torsdag 23 september 2010

Leksakslåda

Har försökt komma på ett lämpligt projekt, då dotter skulle behöva en leksakslåda till övre våningen i arbetsrummet. Tur nog har jag inte påbörjat något, då det perfekta projektet väntade i källaren. Har själv inte behövt gå till våran källare, då min man skött den delen av flytten. Nyligen var jag dock där första gången, då min man påpekade att han hittat en låda han fundera om jag hade bruk för. De förra invånarna hade tydligen lämnat den efter sig. Visst är lådan charmig och är just precis det jag ville ha leksakerna i (vet jag alltså nu när jag sett den). Den fungerar även bra som docksäng, så kunde sy en liten madrass till bottnen.





Skulle gärna måla upp den lite, men har inte ännu bestämt mig för hur den skall se ut.Svart färg skulle kunna vara bra, då arbetsrummet verkar bli den färgen (pga en matta och en soffa, men det tar vi en annan gång). Inte värst flickaktigt, men den är snarare än sjörövarlåda än någon princessgrej då den är så grov. Vitt skulle vara neutralt, men kanske lite väl tråkigt. Rött skulle inte passa in någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...