tisdag 7 september 2010

Nya trädgårdsmöbler

Fick som gåva av min gudmor pengar för trädgårdsmöbler, så vi har sprungit runt i olika butiker och sökt något som uppfyller våra krav. Vi ville ha fyra stolar som gick att justera i olika ställningar, så att de samtidigt skuller ersätta solstolar. Vi ville ha ett stadigt och stort bord. Nu har vi båda. Stolarna hittade vi från Vepsäläinen och teak-bordet från Jysk. Otroligt mycket billigare blir det om man köper när rabatterna håller på att ta slut.




Terrassen känns plötsligt hälften mindre. Blir säkert rymligare bara vi får bort det gamla möblemanget. Endast gasgrillen saknas så är det perfekt :)

Relaterade länkar:


Jag har en terrass! (31.07.2010)
Härligt, äntligen! Jag har så sett fram emot det här. Min man byggde färdigt grunden före vi for till föräldrarnas stuga. Min dotter hjälpte...


Terrassprojekt påbörjat (27.07.2010)
Vi började äntligen bygga en terrass med min man. Ett projekt jag sett fram emot, men inte kan göra ensam. Vi började projektet med att märka ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...