söndag 24 oktober 2010

Fönster-fotoram

Kom på att jag glömt visa upp hur mitt fönster jag hittade på Talsi-loppis blev slutligen. Det blev ingen spegel, utan en fotoram för bilder utprintade med en vanlig laserprinter. Den hänger i tamburen och välkomnar våra gäster. Själva bilderna har jag suddat ut, utom hunden Romy. Själv är jag nöjd med fönstret.



Då vi redan har en spegel i hallen, skulle en till ha varit onödig. Känns som om fönstret kom bättre i bruk så här, då jag med dotter pekar på bilderna nästan dagligen. "Pappa här" och "mamma här"... Fotoramen jag hade på skoskåpet fick flytta till vardagsrummet. På byrån finns en mjölkkanna jag hittade superbilligt på loppis i Olars. Försäljaren hade nog ingen aning att de säljs för fyrdubbelt pris på Talsi. Har inte ännu bestämt mig huruvida jag skall plantera en blomma i den eller inte. Locket är i så fint skick att det är synd att ta bort det. Blomman bredvid passar inte riktigt in i den.



Relaterade länkar:


Senaste Fynd (17.07.2010)
Då min man har semester har vi tagit några dagars paus från trädgårdsarbete och andra halvfärdiga projekt för att njuta av hans familjs sällskap på lande...

1 kommentar:

  1. Hej,
    Har även köpt ett fönster och tänkt göra som du på bilden men undrar hur du lyckades sätta fast fönstret mot väggen..? Skicka gärna och visa med en bild till mig på izabella.mejric@hotmai.com

    Tack i förhand!
    Mvh
    Izabella

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...