tisdag 9 november 2010

Färgval

Medan min man flitigt vaxar våra arbetsrumshyllor har jag underhålligt mig med att välja väggfärg som passar ihop med hyllorna. Nu är den vald och inhandlad. Väntar med spänning på hur det skall se ut. Blev en väldigt mörk färg, men tror inte en ljusare skulle se bra ut bakom hyllorna. Dessutom tycker jag om jordnära färger på väggarna (grått, brunt och nu något som liknar plommon). Färgen är Tikkurilas Viikuna (V502).



Relaterade länkar:


Fin överraskning (28.10.2010)
Tidigare i veckan var min man flitig och fick en till hylla på plats i arbetsrummet, så att ena väggen är täckt med hyllor. Ser genast prydligare ut...

2 kommentarer:

  1. Hyvältä näyttää! Ja varmasti paremmalta vielä kun se on saatu seinään :)

    SvaraRadera
  2. Toivotaan niin :) Se hyllyhän osittain peittää värin, joten siinä mielessä se saa olla tumma. Toivon vain, että noi värit sointuu yhtä hyvin yhteen työhuoneessa kuin kaupassa.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...