lördag 12 februari 2011

En skön dag

Har haft en otroligt skön förmiddag. Började den med att vakna i lugn och ro efter att ha fått sova. Senaste veckan har varit väldigt tung, då tösen skrikit nätterna igenom. Efter att ha lekt en hel dag på dagis och en kväll med kompisarnas barn sov hon som en stock. Efter morgonmål tog jag bilen och körde till gymmet, medan min man tog hand om tösen. Ledig tid har varit knapp på sista tide, så det här kom som på beställning. Efter en lugn träning involverande en hel del damtidningar for jag via loppiset bredvid gymmet och fyndade åt tösen och kommande lillen. Byxor, blöjor och en jätte söt klänning till sommaren.




Efter loppis kom jag hem till ett nystädat hem. Min man hade snällt städat efter gårdagens kalas. Det här kallar jag vardagslyx. Var nog förberedd på att göra allt efter gymmet. Nu sover tösen och jag njuter med fredagens korsord och citronvatten. Allt som är surt är nu pop, men så var det även under förra graviditeten. Undrar vad tänderna tycker om det här. Nå de får lite paus från allt det söta, för det har jag inte alls lust med. Däremot duger fet mat med mycket kött i. Int alls likt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...