fredag 11 februari 2011

Färg till vardagsrummet

Skaffade ett par nya borddukar och lite ljus för att pigga upp mitt gråa vardagsrum. Tyckte så om det röda som julen hämtade med sig, så valde något lika grannt. Det blev en pink och grå bordduk från Hemtex. En kompis hämtade fina rosa tulpaner åt mig, som passar perfekt in i den nya färgen.




Sökte även efter höga ljus i samma färg, men hittade ännu inte några lämpliga. Den hade jag placerat på ljusstakarna på pianot. Hitta dock små pinka ljus för min lykta. Färgen syns dock inte på bilden, men den är lite grannare än bordduken. Lyktan har jag fått till julklapp av min mans syster. I bakgrunden ser ni förresten vår två meter höga snöhög som täcker hela gården. Första satsen snö som fällts från vårat tak och tyvärr även från grannens in på vår gård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...