fredag 5 oktober 2012

Byxor åt gossen

Då jag gått ner en del i vikt har jag haft en hög med kläder som blivit för stora. Det mesta har jag fört till insamling, men mina byxor ville jag inte föra. Byxorna har jag köpt för en struntsumma från H&M, så det är inte pga priset, utan pga att tyget är i fint skick då de bara var i bruk några månader. Klippte ut en del från byxorna och nu får lillgossen krypa omkring i dem. Tyvärr så hålls ju inte min lilla modell på plats, så det var inte värst lätt att få bild på honom. Helst hade han rivit kameran av mig.



Har blivit lite svårt att hinna sy på sistone, då jag främst varit tvungen att hushålla i köket. Får se om jag hinner lite mera på veckoslutet. Min skjorta saknar knappar och ärmar och ett förkläde saknar knappar och knapphål. Förutom dem, borde jag hinna ändra några bodyn till t-skjortor för de är för små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...