lördag 31 juli 2010

Jag har en terrass!

Härligt, äntligen! Jag har så sett fram emot det här. Min man byggde färdigt grunden före vi for till föräldrarnas stuga. Min dotter hjälpte med att jämna ut sanden... Undrar om hon hellre hade behållit sin enorma sandlåda.




I går lade min man tillsammans med sin bror däcket på plats. Stor tack till båda! Däcket är 3,60 m djupt, då man fick lämpligt plankor i den längden.




Vi firade terrassbygget med en kopp te ute i mörkret. Vi testade även terrassen lite, det går att valssa på den :)

Relaterade länkar:


Terrassprojekt påbörjat (27.07.2010)
Vi började äntligen bygga en terrass med min man. Ett projekt jag sett fram emot, men inte kan göra ensam. Vi började projektet med att märka ut...

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...