lördag 19 mars 2011

Ljus till vardagsrummet

Besökte Sellos Sembalot för att se ifall en kruka jag blivit förjust i skulle ha varit på rabatt. Tyvärr var den det inte. 30 euro skall de ha för den och det tycker jag är ganska mycket då jag behöver två. Så vilken kruka skall man välja. Den tråkiga, neutrala krukan utan något speciellt som kostar 13 euro, den lite tuffare krukan med ett utseende man kanske blir utle på för 15 euro eller den tuffa men ändå ganska neutrala för 30 euro. Svårt beslut. Krukorna tänkte jag placera uppe på hyllan, då detaljerna syns ju egentligen inte.

Då jag inte köpte krukor, köpte jag lite mera ljus till vardagsrummet. Två stycken grå för ett neutralt utseende och två stycken rosa med tanke på tösens två-års kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...