onsdag 25 januari 2012

Farmbesök

Vi besökte en farm på måndagen med tösen, min mamma och min gudmor. En massa söta djur, men tyvärr blev det inte riktigt så roligt som jag hade hoppats. Tösen blev rädd för alla ljud. Ankorna förde ett förskräckligt oljud i sina bås och golven tvättades med tryckpress. Förutom det snurrade det en helikopter på området. Lite bilder hann jag ändå knäppa, som tösen nu vill se om och om. Det är sällan de lyckade bilderna hon vill se, utan de där hon stöter huvudet eller faller på näsan eller det hon varit lite rädd för. Vem vill nu se på glada ansikten?





2 kommentarer:

  1. Vilken farm var ni till? Hade tänkt göra en utflykt till Fallkulla idag, men det blev inte av...var istället och lunchade med mommo på hennes jobb. Kanske nästa vecka.

    SvaraRadera
  2. Jag tror det var Fallkulla, men är inte 100% säker. Blir nog bättre på sommaren när djuren är ute.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...