onsdag 18 januari 2012

Mera REA-shopping

Tidigare har jag inte hittat något på REA, då jag inte haft tålamodet att trängas med alla andra intresserade. Mammaledighet har sina fördelar, då man har en nästan tom butik att gå ignom. Med sig har man dock ett litet stressmoment, som ibland sover snällt och ibland kräver konstant vaggande. Dessutom får man ofta byta kläder med dörren eller gardinen på vid gavel. Bäst att inte vara allt för blyg alltså.

Under lite bilder av mina fynd. Det här hotar ju nästan bli en klädblogg, men jag tror inte att det kommer allt för många likadana inlägg efter det här.


Besökte centrum i hopp om fina fynd, men hittade endast ett bälte från Mango. Sökte ett svart, men ett brunt är även bra att ha. Svarta har jag tyvärr inte ännu hittat, så får klara mig med ett enda.


Kjolen hittade jag i Seppälä. Den är ganska basic och kostade inte mycket, så jag vågade ta den även om det finns en risk att den snart blir för stor (önsketänkande). Det smala bältet kom med kjolen, men jag tycker den är bättre med ett lite bredare ett.


Skjortan hittade jag även från Seppälä. Den är jag supernöjd med för den går bra året runt och ser festlig ut med rätt byxor och vardaglig med jeans som dessa.


Klänningen hittade jag på Drumsö i InWears Outlet. Tror den är av märket Soaked In Luxury. Den är även superbasic och ser helt olika ut med olika bälten. Kunde skaffa lite färggrannare bälten för lite variation. Materialet är ganska tjockt, så det lär gå även om det är lite svalare. Borde pröva hur klänningen ser ut med en tunn skjorta under.

2 kommentarer:

  1. Hur skulle det vara med litet pastellfärger! Bra att du köper billigt på rea, men kom ihåg att många bäckar små gör en stor å!

    SvaraRadera
  2. Kjolen ska väl gå att ta in NÄR den blir för stor :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...