fredag 1 juni 2012

Croozer kid for 2

Testkörde vår nya cykelvagn. Kanske inte den bästa dagen att börja, då det blåste hårt. Redan före jag kom iväg fällde blåsten min cykel två gånger, men vagnen hölls stående. Cyklade till Iso Omena i motvind i alla horrorbackar och knäna klagade. Hemvägen var dock lyxigt lätt i medvind. Det var lätt att byta från gåvagn till cykelvagn och barnen var nöjda i vagnen. Ett bra köp alltså. Bilden fick jag tyvärr inte hit så lätt som jag hoppades. Kanske jag tillägger den senare.

---


Här är bilden jag försökte få in via min telefon. Fungerade inte riktigt så automatiskt som jag hade hoppats. Måst ladda ner en app och godkänna en massa grejer jag inte vill godkänna. Synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...