tisdag 26 juni 2012

Tack kära vänner

Firade på midsommaren min 30 års födelsedag med två kompisfamiljer. Två andra var även bjudna, men kunde tyvärr inte komma. Bjöd på förrätt, middag och efterrätt. Tyvärr kan jag inte ännu visa bilder, då jag inte själv hade en kamera den dagen i bruk. Får vänta på att få dem av gästerna. Tyckte själv kalaset var riktigt lyckat även om kakan föll i golvet och vi tvingades baka en ny. Vi hade satt ut vårt matsalsbord och vårt utebord på terrassen och kunde alla sitta till bords medan barnen satt med eller lekte på gården. Tur hade vi ju även med vädret.

Fick en jätte fin gåva av alla de bjudna. Något så fint hade jag inte alls väntat mig. Inte ens kortet med texten "Eleganttia syntymäpäivää" fick mig att fatta före jag öppnade paketet och den väl bekanta logon för Kalevala Koru kom fram. Kanske ni känner igen smycket från ett tidigare blogginlägg, för det var där de hade bongat idén. Härefter måst alltså alla önskemål bloggas ;)

Kalevala Koru Elegant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...