söndag 3 juni 2012

Ny telefon

Fick en ny jobbtelefon just före pappaledigheten tog slut. En Nokia Lumia 800. Liten tid har det nog tagit att vänja sig. Inte så intuitiv som jag föreställde mig, men nog helt användbar bara man lär sig vissa tricks och får den gjord lämplig för sig själv. Var orolig över hur bra det skulle gå att skriva meddelanden med den, men är positivt överraskad. Först lyckades det inte alls, men börjar träffa bättre nu och så fick jag språkkontrollen lite bättre. Ibland rättar den till helt tokigt, så man måst dubbelchecka. Nati nati blev nato nato och heh blev hej, men oftast går det nog rätt. Beställde ett fodral från ebay åt telefonen i vitt läder. Glad är jag att jag gjorde det för annars hade den snabbt sett ganska hemsk ut. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...