söndag 23 november 2014

Vuxenkalas och barnkalas

På fredagen var äntligen jobbets julfest och house bandets uppträdande. Sjöng själv fyra sånger. Trodde jag skulle vara nervös, men oväntat nog så var jag inte det alls. Hade skitkul på scenen. Njöt av det hela och hade en helt super kväll. Var ganska länge på ute, något som jag nästan aldrig gör. En kväll med en massa härliga vänner, vem kan motstå ;) Tack för en fin fest till alla som ordna!

På lördagen var det barnkalas med båda barnen. Är så glad för den gruppen mina barn är i på dagis. Alla kalas är föräldrarna med bjudna. Medan barnen leker för sig sitter vi i köket och äter gott, dricker kaffe och talar. Kalaset hade även den finaste dekorationsidén jag sett på länge. Det bjöds på otroligt fin angry birds kaka. Dessutom fick alla barnen egna angrybirds chokobollar som satt i ett angrybirds-torn gjort av choklad och toffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...