onsdag 27 maj 2015

Basic skjorta i guld

Enkel modell med speciellt tyg



Hittade ett tyg som av någon orsak lockade. Tyget var genomskinligt, så köpte ett guld-trikå tyg att sy på undersidan. Det syns igenom som guldfläckar. Modellen är lös och enkel och ser en hel de bättre ut "live" än på de här bilderna. Tyckte själva tyget var så uppmärksamhetsväckande att jag inte vill göra en allt för speciell klippning. Men halshålet.... det blev inte alls bra. Det blev lite uttöjt och korvar sig nu. Får se vad jag hittar på för att rädda projektet. Ett långt svart smycke skulle passa till helheten.

Har tagit ganska lite bilder på mig själv på sistone, då jag helst inte ser på dem just nu. Husprojektet syns som en ring runt midjan och jag väntar på att ha tid för att göra något åt saken. Just nu räcker inte riktigt tiden och energin. Tanken om att jag borde göra något har ruvat en längre tid i hjärnan, men med allt annat som pågår har det inte kommit tillräckligt högt upp på prioriterinslistan. Har dock försökt gå några mornar på morgonen på gym senaste veckan. Imorgon hoppas jag kunna cykla då jag skall till närkontoret. Men, men morgonmotion blir nätterna lite onödigt korta, vilket inte hjälper med sockerbehovet.

När jag klippte ut skjortan satt den en hel del lösare runt midjan, men nu är den kanske inte riktigt lika smickrande. Har en månad sommarsemester, så kanske jag får igång någon rutin sen. Det svåra är ju att komma igång. För sen motiveras man av att man mår mycket bättre. Att gräva upp sig till ytan är tyngre än att hålla sig där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...