torsdag 21 maj 2015

Svart-vita fotografier

Så svårt att välja....



Framkallade en del bilder i största fotostorleken som fanns. Nu har jag ratat ner antalet till ett hoppeligen ihop passande urval. En hel del bilder fick vänta på en ny idé då de inte passade in. Några bilder är jag inte nöjd med, så de ska bytas ut bara jag fotat nya. Tycker bäst om de med lite mindre innehåll som har hög kontrast. T.ex. pionen är helt för grå.

Ännu har jag bara mallat dem på olika sätt på golvet, men det är en helt annan sak att ha dem ovanför sängen. Får ta lite mått och försöka på nytt.



Texten "Happiness comes to those who make" var något jag sa i misstag då jag bökade i gården. Tyckte det stämde så bra att jag hängde upp även det. Väntande fungerar sällan, utan att göra något åt saken fungerar bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...