måndag 9 april 2012

Sorini Chokladask

Köpte choklad för någon jul sedan då jag såg en så fin chokladask i plåt. Tycker speciellt bra om att ytan inte är jämn utan lite 3-dimensionell. Kommer inte ihåg om chokladen var god, men tror nog det. Här var det nog paketet som gällde. Nu kom den i bruk, då jag länge funderade på att fylla smycken eller annat i den. Den blev förvaringsställe för mina papper. Kanske jag hittar en till nästa jul, då den nu redan är full. Ifall pappershobbyt alltså ökar. En serie med askar från olika år skulle inte vara tokigt om de passar ihop, men inte är lika.






Vi pysslade ihop ett litet kort med tösen till min gudsons födelsedag med temat flygplan. Mamman är duktig på att laga kalasmat enligt tema. Bilder hittar ni på hennes blogg Cupcakes and cocktails.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...