söndag 15 april 2012

Eget pysselhäfte

Har harmat mig över att tösens alla teckningar är utspridda över vardagsrummet och i ett sådant format att de inte är lätta att spara. Köpte en minnesbok åt henne och nu har hon börjat fylla den med sina teckningar. Förutom det har jag ritat en massa bilder åt henne att färglägga. Pysselhäften kostar enligt mig helt för mycket och är ofta tråkiga eller för en annan målgrupp. I det här häftet finns det just det tösen vill. Då jag skall laga mat eller behöver lite tid för mig själv ritar jag snabbt några ritningar åt henne att färglägga. Har fungerat jätte bra och tösen tycker det är roligt att bläddra i den. Förutom teckningar får hon en hel del tarror från olika ställen bl.a. då vi besöker doktorn eller går på kalas. Dem har hon hittills limmat på olika möbler, men nu pryder hon nöjt pärmen på sin bok och mammas möbler tackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...