måndag 5 november 2012

Packat och klart

Skall på kryssning med min mor och mina barn idag. Har packat färdigt mina egna saker, men barnens väntar. Ser fram emot att bli bortskämd med färdig mat och att inte behöva städa konstant. Har packat med massor med kosmetik, då vi planerar ha en "fixa upp oss" kväll med lite vin och gott medan barnen sover. Har inget emot att vara inlåst i en hytt med bra sällskap med inget annat än tid. Medpackad är även stickningen och på båten hittar vi säkert lite nya korsord. Med på resan kom även lite nya kläd- och accessoar köp. Bland dem ett bälte med läderblommor från Pieces.

Bälte från Pieces
 Då jag gillar att ha ordning och reda på saker har jag köpt en liten necessär att fylla kosmetiks i. Tyvärr inser jag dock snabbt att fyra burkar inte riktigt räcker för den här resan, men normalt klarar jag mig ganska bra på det. Endast mitt ansiktstvättmedel kommer med i egen flaska, då den blir skum genom pumpflaska och alltså inte passar att fylla på så här. All mejk behöver heller inte vara dyrt. Min ögonskugga kommer från H&M och har fungerat även om jag fick många färger för en struntsumma.


I Sverige ska vi träffa Camilla med bloggen Arjen komiikaa och hennes barn. Låt oss hoppas att de är friska när vi kommer fram för annars blir tösen besviken. Hon ska nämligen gifta sig med den äldre pojken och flytta till Sverige och bo i ett slott tillsammans med alla prinsessor.

2 kommentarer:

  1. Trevligt att ha er här trots att det blev en hel del bus från vår sida... Tror det är bäst att inte bygga upp förväntningarna riktigt så mycket som vi gjorde - går tydligen lätt överstyr :) har nu två mycket trötta pojkar i soffan och ser på barnprogram.

    SvaraRadera
  2. Tösen var jätte nöjd oberoende, så hon ser fram emot en ny träff och att få er tillbaka. Jag likaså. Nu två trötta barn hos momi och jag på jobb... även lika trött

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...