måndag 19 november 2012

Vanamo

Då jag var liten förstod jag mig inte riktigt på Kalevala Korus smycken, men med åldern har man börjat uppskatta dem mer och mer. Nuförtiden använder jag främst Kalevala Korus smycken. Mitt nyaste inköp är Vanamo ringen. Har från tidigare ett halsband och ett armband av samma serie. Nu hade vi ett presentkort till en juvelhandlare som måste användas, så jag var illa tvungen att köpa ett smycket åt mig. Ni kan ana hur synd jag tycker det är.


På bilden syns inte hur torra händer jag har sombäst. Har inte användt mina ringar, då jag inte vill visa upp händerna. De är vita och såriga. Har försökt börja använda diskhandskar i köket, men ändå tvättar jag händerna helt för ofta. Köpte ett par tunna bommullshandskar för att kunna sätta ett ordentligt lager kräm på händerna, men måst lite sy om dem för de har på tok för långa tummar.

PS. Att fotografera sin egen hand, särskilt sin högra, med ett 50 mm object är inte det lättaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...