söndag 28 juni 2015

Semester

Jee, fem veckor semester börjar nu! Ok, medges måste ännu göra en snabb liten grej, men för övrigt så gäller det att vila följande fem veckor. Vila kommer att behövas, då jag lyckats tömma kroppen på järn. Nu tar jag det lugnt och gör en massa ingenting. Eller, i alla fall emellan alla hobbygrejer.

Dagiset är stängt hela semestern, så passar på att vara med mina sötnosar. Kan alltså räkna med att ha dem fastlimmade i mig nu fram till augusti. Passar riktigt bra. Det är hemskt vad lite man ser sina barn. Då jag haft noll energi, har det inte blivit pyssel med barn och inga hobbygrejer. Det här veckoslutet har jag redan hunnit sporta, gräva i trädgården och vara på fest hos vänner. Tänker satsa på mig själv och min familj och inte fundera på allt "man måste".

Kameran har varit på vift under veckoslutet, så visar istället en bild från vad som hände förra veckoslutet. De växer så snabbt. Snart är det förskola som gäller för min sex-åring.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...