onsdag 7 oktober 2015

Höstkyla

Så blev det kallt... usch vad jag fryser



Hade inte räknat med att det skulle gå så snabbt. Blommorna som skulle tas in är ännu ute och ser rätt så lidande ut. Själv har jag ingen lust att böka på gården då det är så kallt. Håller mig hellre inomhus med nya projekt. Fast visst är det vackert att vara ute på morgonen då solen vaknar och allt är så färggrannt i solskenet.


Höstkläderna är framplockade. Mössan är ett måste, vantarna är oupphittade (varför försvinner alltid en) och halsduken hålls på hela tiden. Köpte nya skor till hösten. De är Gabors, så hoppas på bra kvalitet. Lädret är dock så tunnt att det får lätt skråmor och andra märken. Min ännu ganska nya väska passar bra in i höstfärgerna. Jag tror jag fått dille på senapsgult...

 
Smyckena jag lagat på silverkursen under veckoslutet är i flitigt bruk. Mina favoriter är en ring jag virat av 2mm tjock silvertråd och örhängen jag gjort av 0,8 mm tjock försilvrad tråd och pärlor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...