måndag 5 december 2011

Lingonkrans på foto-fönster

Har lagat min första lingonkrans under veckan och nu hänger den äntligen i vår tambur. Hängde upp den i ett spetssnöre. Tycker den passar jättefint där. Bilderna ger tyvärr inte riktigt den rätta bilden då jag var tvungen att sudda ut bilderna i ramen. Vill inte sätta ut bilder på min man eller mina barn. Hunder har jag inte suddat ut lika kraftigt. Den lär inte ta skada av att dens bilder finns på nätet :)




Bordet ser lite kalt ut, då videkvistarna ännu väntar i bastun på att jag skall hinna måla den. Dessutom skall jag ännu pyssla ihop lite tomtar som skall sitta på bordet. Ovanför ser ni öronen jag pysslat åt tösen. De har min mamma lyft upp på ramen och nu har de blivit en permanent prydnad, förutom då tösen vill leka med dem.

Har en härlig vecka framför mig, så det lär inte bli mycket pysslat. Skall i dag på kryssning till Sverige och tänker absolut besöka en bokbutik (Bok-Skottet) och någon butik med HouseDoctors produkter. På onsdagen skall jag på ansiktsvård. På lördagen var vi i en studio och blev fotograferade hela familjen, så skall även välja av de bilderna något i ramar till sovrummet. Idag har jag dock hunnit pyssla lite med tösen, men visar det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...