fredag 23 december 2011

Namnlappar till julpaket

Snart är alla paket färdigt inpackade. Lite svårt att hinna få det gjort, då en tös hänger med en nästan dygnet runt. Ännu några ikväll och sen är det färdigt.

Då jag nångång blivit förtjust i små papperslappar med hål när jag gått i Sinelli, kunde jag inte låta bli att laga lite namnlappar till paketen i år. Då pappret är beiget och enkelt passar det inte ihop med färggranna God Jul -lappar man hittar i butiken. Har köpt små enkla bokstavsstämpel från Tiimari, som nu fick komma i bruk. På ena sidan blev texten "GOD JUL" och på andra sidan mottagarens namn.





Några av mina egna paket har hittat under granen, men ändå börjar det vara fullt. Undrar vart allt skall rymmas. Min svärfar hämtade mera paket efter att jag tagit bilden, så nu är det riktigt fullt i vardagsrummet. Allt är ändå inte åt oss. Måst dock ha haft väldigt snälla barn i år, för de flesta och största är nog åt dem.

1 kommentar:

  1. Köpte samma små kort då på Suomalainen :) Mina blev dock inte lika fina... God jul till er alla och tack för det fina kortet :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...