tisdag 4 september 2012

Laptop bag av Claudio Ferrici

Imorgon börjar jobbet. Lite spännande och lite obehagligt samtidigt. Visst är man lite i en bubbla här
hemma med barnen. Man behöver endast fundera på hemmasaker och allt utanför väggarna får lite mindre uppmärksamhet. Nu skall uppmärksamheten delas på tu, med två dagar åt jobbet och resten till barnen. Tösen är på dagis och gossen får vara hemma med mor och farföräldrar. Lite avvänjning för honom med, då han är väldigt fast i mig. Vill inte ännu sätta honom på dagis, då han varken kan tala eller gå. Det får vänta till årsskiftet.

För att göra jobbörjandet lite roligare och som födelsedagspresent av min man fick jag en handväska för min laptop. Mammas gamla väska var för liten och inte så praktisk. Nu får jag gå omkring med en designad av Claudio Ferrici. En med klassiskt utseende i kamelfärg. Funderade mellan vit, svart och kamel och är jätteglad att jag valde den jag valde. Såg den inte före, utan beställde den från Tassenmetklasse.nl. Den såg gulare ut på bild, men tur nog var den just den färgen jag hoppades. Då jag tog bilderna var det någon som ville ha min uppmärksamhet. Kan ni gissa vem?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...