onsdag 5 september 2012

Mom Jeans

När jag var yngre var jag helt säker att jag aldrig skulle använda dem. Hur kunde man, baken blev ju ännu större och se ut. Så trodde jag tills jag hittade dem i Vila. Mina helt egna Mom Jeans. Första arbetsdagen på jobbet avklarad och på mig hade jag dem med en kavaj upptill. Vet ni inte vad jag talar om kolla in videon längst ner (plockad från Youtube) ;) Hoppas dock att detaljerna runt midjan gör min bak lite mindre.


Imorgon jobb igen, sen fem dagar före nästa gång. Passligt det här med två gånger i veckan. Nu stressar jag över att få en dagisplats åt pojken i januari i samma daghem som tösen. Ser tyvärr inte så lovande ut. Får se hur årsskiftet blir... 



1 kommentar:

  1. Stressar över precis samma sak och då lade vi in ansökan redan i maj, så vi borde ligga bra till. Men vad gör man om det är fullt. Suck. Får huvudvärk bara av att tänka på alternativet att föra/hämta till två olika ställen, utan bil dessutom.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...