fredag 23 augusti 2013

Café Lillan

Besökte Café Lillan under veckan med en vän. Caféet är riktat åt mammor med små barn. Butiken är full med en massa härliga barnleksaker och inredningsföremål. De säljer även kläder, men de är för granna för min smak. Caféet har en litet lekhörna åt barn, där de får leka med många av leksakerna som finns i butiken. Det fina med leksakerna är att de flesta är gjorda i trä (därav är priset även ganska fint).



Bland inredningssakerna finns även olika Cult Design -produkter. Tyvärr kommer de att sluta sälja dem. Skulle gärna ha en vit tvål- och en vit diskmedelspumpflaska. De var tyvärr slut. Däremot hittade jag en sockerskål och mjölkkanna som jag överväger att köpa. Det fanns endast en kvar, så borde bestämma mig snabbt. De är en hel del modernare än det övriga jag funderat på att handla. Skulle dock passa bra ihop med Arabias 24h -serie.


Barnen lekte en stund i lekhörnan, men då vi var där lite i sista minuten hann de inte riktigt äta maten jag köpt dem. Vi fick packa med den i pappersmuggar, så de åt den på hemvägen. Egentligen var det riktigt lyckat, för hade nog inte fått så mycket mat i dem annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...