måndag 1 juli 2013

Mango

Hittade en massa ljuvliga plagg på Mango på 50 % rabatt. Den här är nog definitivt min favorit. Inte för att den skulle vara utseendesmessigt allt för speciellt. Främst för att den är så otrligt skön. Ett jätte mjukt, tunnt, stickat material som är helt perfekt för sommaren. Den har redan varit flera gånger i bruk oh kommer nog att vara det hela sommaren. Kombinerade den med ett litet, skört smycke jag även hittade på 50 % rabatt, men från Accessoires. Tyvärr somnade jag med det på, så ni kan kanske gissa hur det ser ut nu.



Det andra plagget som överraskade mig positivt var en vit blus full med smink. Hade så skyndsamt då jag valde kläderna att jag inte märkte att halshålet blivi brunt. Då jag kom hem ringde jag genast och frågade om jag fick tvättade före jag lämnade det tillbaka. De gav som instruktioner att tvätta halshålet med Fairy. Låta diskmedlet ligga en stund och sedan skölja bort. Hade inte Fairy, utan Lidls motsvarighet, men bra fungerade det. Inget minne av fläckarna.

Mango 50 % rabatt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...